Kızlar doğum tarihinizi hangi güne aldınız ,Kaç haftalıksiniz ve sezeryan gününüzde kaç haftalık olacaksınız ? Benim doğumum 19 Aralık’ta olacak şuan 36+3′üz doğumda 38 olacağız insaAllah 🤲🏻 son günler geçmek bilmiyor geceleri uykusuzluk nefes daralması çarpıntı vs bir de üstüne gobusun iyice ağırlaşması mahvediyor artık 🤦🏻♀️ sizde durumlar nasıl ? Bir de hastane odası süsleme planlarınız falan var mı neler yapacaksıniz az kaldı heyecan dorukta 😬