Nur_089 kuzum ben özel sağlıkta yapmadım Odakta yaptım, kucagıma alamadım ama dün saat 2 de küvez açıldı anneannesi babası falan camın arkasından gördü geldiler ben henüz kalkamıyordum göremedim hergun 2de acıyorlsrmış kapıyı ama camın arkasından görüyorsun içeriye almıyorlar kucagına vermiyorlar enfeksiyon riskinden dolayı. Bugünde taburcu olduk sabah 2 ye kalamadık eşim rica etti gitmeden görsek olur mu diye sağolsun gösterdiler