Kızlarrr 07/12/2022 de ikizlerime kavuştum şükürler olsun. yarı pozitif yarı negatif bir hikaye ama buna da şükür negatifliği tamamen benm stresim ve paniğimden olmus olabilir 🥲 öncelikle spinal iğnesi hiç ama hiç acıtmıyor hatta hissettmedim bile diyebilirim. Benim için zorlu kısmı ondan sonrasıydı iğneden sonra ameliyat başladığında aşırı tansiyonum düşmüş ve nabzım yükselmiş o sebeple bayılacak gibi oldum hatta bir ara eyvah galiba bana genel anestezi yaptılar diye geçirdim içimden sanırım birazda panik yaptım ondan oldu 😊 kendimi iyi hissetmiyorum her yerim uyusuyor midem bulanıyor dediğimi hatırlıyorum hemen hava verdiler 1-2 dakika içinde kendime geldim ve gelmemle beraber bebeğimin sesini duymam bir oldu o an tarifsiz işte öptüm kokladım 🥰 ikinci bebek cıkarken malesef yine aynı şeyleri yaşadım tansiyonum düştü nabzım çoğaldı o an ikinci bebeği hatırlamıyorum 😕 iyisiyle kötüsüyle bi şekilde atlattıkk şükür şuan iyiyiz bebeklerimin solunum sıkıntısı yok ama emme refleksleri gelişmemiş küveze gittiler ☹️ doktorum en fazla 1 hafta kalırlar belki dha da erken olabilir diyor ama insan bir kere gördü mü artık dayanamıyorrr. Sezeryan sonrası ağrım oldu elbette ama öldüm bittim bir ağrı değildi, karna bastırma işlemi çok acılı. Onun dışında ayağa kalkmakta az biraz zorlandım ama yürüdükçe acıldım ağrılarımda hafifledi. Aşırı korkulacak hiç birsey yok bence en önemli olan sakin olmakk panik yapmamak 😊 cıkınca bol bol kahve tükettim baş bel boyun ağrısı hiç olmadı. Aklıma gelenleri yazdım kızlarrrr sormak istedikleriniz varsa cevaplarım 🥰🙏🌷 kuvezdeki bebeklerim içinde dua edersenizz çok sevinirim 🙏 Allah şimdiden herkesin hepinizin yardımcısı olsunn 🌸 Hiç korkmayın doğumda ne yaşarsanız yaşayın sonrasında düşündüğünüz tek şey evladınız oluyor ve çekilen hersey inanın unutuluyorrr