betulpolat ben ilk öğrendiğimde gittim 4+3 dü küçücüktü kese geçen hafta cuma gittim 5+5 di büyümüştü bebiş görünmedi tek yarında işte 6+3 görücez inşaAllah bebişi duanın gücüne çok inanıyorum ben
Sende göreceksin bence keseyi yarin kalbini gönlünü ferah tut Rabbim bizi korusun