Gule_123_123 Kızlar adet dönemime göre 5 hafta 4 günlük ile doktora gittim karnımdan baktı keseyi gördü ama bebeği görmedi sizce bu normal mi doktor 10 gün sonra tekrar gel dedi
melikeyldz_05 Gule_123_123 Bende 5+1 iken keseyi gördüm bebeği ve kalp atışını dinlemeye 2 hafta sonra gideceğim. Bence gayet normal İçini ferah tut
Sultan0409 Gule_123_123 bende 5+5 de keseyi gördüm bebiş yoktu yarın randevum var Allahım hayırlı haberlere inşaAllah 6+3 olucak yarın dualarınız eksik etmeyin görüyüm görelim Rabbim bizleri korusun 🤲🏼
Allahkahretmesin1 Gule_123_123 o haftada gözükmemesi normal 6-7. Haftalarda gözüküyor genelde ben 6+5 de görmüştüm bebeği
Gule_123_123 melikeyldz_05 ayy inşallah bebeği de görürürüz kalp atışını da duyarız İlk gebeliğimde 8 buçuk haftalık bebeğimin kalbi durduğu için korkuyorum ondan çok üstünde duruyorum :)
Gule_123_123 melikeyldz_05 amin canım cümlemize inşallah 🙏🏻 Allah isteyen herkese anne olmayı nasip etsin
symabskrt Çok normal canım bebeğin gorulmemesi bende 5+2 de keseyi gördüm 6+2 de vajinal ultrason ile kalp atışı duyduk hayırlı olsun 🙏🌸
Gule_123_123 symabskrt çok teşekkür ederim canım senin adına da çok sevindim sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Sultan0409 symabskrt bu vajinal ultrason can acıtıyormu doktorum bebişi göremezsem onunla bakıcam dedi kaç dakika sürüyor endişeli ve korkuyorum
Sultan0409 symabskrt benimde yarın 6+3 bakalım bebişi görmeye gideceğim yarın bende dualarınızı eksik etmeyin Amin Rabbim şifa sağlık versin bizlere korusun ♥️
Gule_123_123 Sultan0409 hiç korkma canın acımaz hem ordan rahme daha iyi bakıyorlar kendini kasma yeter
betulpolat Sultan0409 ben tedavi sürelerinde çokkkk vajinaden muayene oldum acı olmuyor sadece böyle hafiften kasılma gibi birşey oluyor kendinizi kasmassanoz sorun olmaz
aysenur-y1 Kızlar ben de 4+6yım dün 1990 çıktı betam cumartesi doktora gideceğim kese görünür mü sizce cumartesi 5+0 olacağım Rabbim nasip ederse
Gule_123_123 aysenur-y1 karnından bakar ilk görmezse vajinal ultrasonla bakıcak ama korkma gözükecek inşallah
aysenur-y1 Gule_123_123 inşallah karnımdan görünür kuzum vajinal ultrasondan korkuyorum açıkçası inşallah gerek kalmaz
Sultan0409 betulpolat inşaAllah çok teşekkür ederim gerek kalmazda ultrasonda görürüm inşaAllah bebeğimi
Sultan0409 betulpolat ben ilk öğrendiğimde gittim 4+3 dü küçücüktü kese geçen hafta cuma gittim 5+5 di büyümüştü bebiş görünmedi tek yarında işte 6+3 görücez inşaAllah bebişi duanın gücüne çok inanıyorum ben Sende göreceksin bence keseyi yarin kalbini gönlünü ferah tut Rabbim bizi korusun