beyza_77 canım merhaba benimde gonalf+ovitrel iğne kullanıp aşılama olduğum zaman aynı senin gibiydi gebelik testim 12.gündü kan verdiğimde 2.3 çıktı sonucum 3 gün vardı reglime ve hamile değildim.Seninkinin markası ne bilmiyorum ama benimkinin days comforttu ve o 1 betahcg yi bile gösteriyor tecrübelerimce.