beyza_77 inşallah çıkar canım hatta bende şöyle birşey oldu ilaçları kullanıp işe yaramayinca doktor dedi ki aşılamaya gideceğiz sonrası tüp bebek malûm adet bitip aşılama ilaçlarını aldım yeni adeti bekledim ve sonuç hiç ummadığım bir zamanda pozitif çıktı stres en büyük düşman bunu iyi öğrenmiş oldum 🥰