Seydagunay Dzhemilee 12.12 çok iyi rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah . Bizde pazartesi kontrol var gün vericek ya 14 ya 16 sı olcak belli değil henüz kiloları nasıl bebişlerin
Dzhemilee Seydagunay 35 haftalıkken 2800 ve 2850 Gr idiler şuan son durumu bilmiyorum çünkü çok sikismislar di,tahmini 3 civarı doğacak demişti doktorum.sizinkilerin kilosu nasıl?
Seydagunay Nzl38 siz hangi doktora gidiyorsunuz . Evet bu haftaları göremem sanıyordum ama çok şükür inşallah sizde gelirsiniz o haftalara
Meresss Bebekdelisi üst üstede değil canım 2 ayrı aldım zaten tek başıma dışarı çıkmam mümkün değil yanımda biri olcağo için 2 ayrı almayı tercih ettim ikiz bebek arabalrı hiç rahat değil
Bebekdelisi Meresss anladım canım tekte cıkarsın korkma ben 3 kısı cıkcam yerı gelıcek bebegım var 2 yasında bıde
Nzl38 Seydagunay Hümada Cahit Gözüakça ya gidiyorum inşaallah bir haftadır geceleri çıkarıyorum gündüz sadece hafif bulantım var ama geceleri çok kötüyüm gebeliğin bu zamana kadar sıkıntısızdı hiç bulantım vs olmamıştı