72727 Qnl tabıkı en onemlısı sağlık herkes kız erkek yazmıs dıye maşlah etkılendım dıyelım😊 sağa sağlım alırsınız kucagınza inşlh
Eliffatih63 Hasretmstf benimde çift yumurta ikiziydi birinin kalbi durduğu için veda ettim😢 İnşallah heppimiz sağlıkla kucağımıza alırız♥️🤲🏻
MeryemG Eliffatih63 öncelikle sabır diliyorum. Kaçıncı haftada bu acıyı yaşadınız. Rabbim diğer evladınıza hayırlı ömürler versin
Dzhemilee Seydagunay Sezeryan olacak 12.12 yi bekliyoruz 38+1 olmuş olacak. ilk doğumum sezeryandi o yüzden bu da mecburen sezeryan ki zaten ilk de olsa ikizleri normal doğurmak istemezdim😄 Siz de durum nasıl,ne zaman dogum
Hasretmstf MeryemG maşallah sağlıcakla alırsınız inşallah kucağınıza . Darısı bana inşallah her birinden 1 tane suphanallah 🌸
Seydagunay Dzhemilee 12.12 çok iyi rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah . Bizde pazartesi kontrol var gün vericek ya 14 ya 16 sı olcak belli değil henüz kiloları nasıl bebişlerin