Zeliha_00 evet var. Umarım yaşamazsınız. İki haftada bir kontroller bu gibi riskleri erken farkedebilmek için. Ben yaşamadım. 30. Haftaya kadar hiç sorunsuz geldik. 30 haftada bi anda rahim ağzım kısaldı, açılmam oldu sancım çıktı. İki gün hastanede yattım ciğer geliştirici oldum. Sancılar durdu rahim ağzı normale döndü. Her an bi şey olabiliyor yani. 25. Haftadan sonra çok fazla ağrı yaşamaya başladım. Karnım şu an 40 haftalık gibi büyük. Aşırı hareket kısıtım var. Ama alışıyorsunuz.