Eldgrn anneler çalışıyorsa evet iş başa düşüyor erken yapmak en iyisi canım. Bende anneme güvendiğimden o tarihlere bırakabiliyorum. Annemle 4 sokak kadar aramız var, rahatlık biraz ondan oluyor. Yoksa çok tezcanlıyım bende yapardım şimdiye, git gide ağırlasılıyor 🥲