Eldgrn Biz bu gün hastane çantasına başladık çoğu bitti yikandi utulendi paketlendi küçük tek tük şeyler kaldı onları da halledicem bu hafta diğer kıyafetlerini de yıkadım onlarda yarın ütülenip yerlestirilecek sizde durumlar ne kızlar 🥰29+1 den selamlar
Aselsmoms Eldgrn 31+3den selamlar 😍 son 60 gün oğluşla 💙🥰 ben sipariş verdim geldiğinde yıkayıp hastane çantamı hazırlıycam inşaAllah 🫶🥹
Dilara556 Eldgrn 33+6 ,son 43 gün ,eşyalarını 20. Haftada ütüledim koydum valize yerleştirdim şuan rahatım bekliyorum bebişi ,sağlıkla gelsin hepimizin çocukları inşallah 🥰🧿💕
pinarsabrii Eldgrn aynıyız 29+1 olduk🐣 ben henüz çamaşırlarını vs yıkamadım. Bu ay sonu annemle birlikte yıkayıp ütüleyip kaldırmayı düşünüyoruz. Ocak ayında da çantamızı hazırlamaya başlarız artık ❤️
Eldgrn Aselsmoms kolay gelsin utulerino yaptım da belim koptu ağrıdan ölüyorum şuanda 🤣🤣 yaticam hemen evin işleri anca bitti bide biraderler burda ondan dinlenemedim eşimin abileri oluyor biraderler
BBuseY Biz bugün kan verdik tam kan sayımı istedi doktor şeker testi yaptırmamıştım glikozumuz güzel çıkmış 👶🏼 Ayrıca bol bol tekmeler yeriz 😍
Aselsmoms Eldgrn senin bitmiş bana kolay gelsin 🤣 saol bebeğim ayy kıyamamm 🥺 kız bırak yarına da kalsın evin işleri hepsini aynı gün yapıp yorma kendini🥴 şimdi şöyle at kendini yatağa ohh🤣
Eldgrn Dilara556 en iyisini yapmışsın ben diyordum 30 a bırakmam bitiririm iyiki de öyle demişim şimdi bile zorlanıyorum birşeyleri yaparken 30 35 arası daha agirlasirim kesin şükür zoru bu gün bitirdim
Eldgrn Meltemtml olsun canım alınır devamı herşeye zam geliyor gün geçtikçe o yüzden 20 başında başladım 25 te bitti alışveriş tek tük şeyler kalmıştı hastane çantası için onları da sipariş ettim yarın gelir biter çanta benim de yılbaşından sonra daha zam gelecek beklersek
Eldgrn Svm_25 maşallah gız hiç belli olmaz bir gece ansızın gelebilir valla sağlıkla gelsin de Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🥰
Dilara556 Eldgrn 30 dan sonrası aşırı ağırlık hissi hiçbirşey yapasın gelmiyor 😂ev işlerini bile zor yapıyorum
Eldgrn Dilara556 29+1 şuanda başladı valla bu gün zor yaptım ütüyü dedim Elif demek ki 30-35 arası yapsan yandın demek diye şükrettim başladığıma hatta bitirdiğime zor kısmını
Eldgrn Aselsmoms valla attım kendimi yayildim misafir olmasa bırakırdım da işte mecbur yaptım ama bel ağrısından da öldüm bittim ben 30 dan sonra 🤣🤣🤣 ay ağlanacak halime guluyorum
Aselsmoms Eldgrn ayy aman onlar da anlayıversinler halden 🤣 yaa şimdi bu yorgunlukla miss gibi uyursun canım 😍 bende yataktan kalkarken yere eğilirken deliriyorum 🥴