Kızlar iyi geceler, inanılmaz bir öksürüğüm var 3 haftadır hastayım 1 haftadır öksürmekten ciğerim sökülecek normal bir öksürme değil haliyle karnım sıkışıyo kasılıyo öksürürken öğürüyorum bazen anormal bir öksürük, öksürmemeye çalışınca daha kötü oluyo bitki çayı vs hiç bişey iyi gelmedi doktoruma da sorucam gidince ama sizin fikrinizi merak ediyorum sizce ciddi bir sıkıntı yaratır mı 37 haftalığız ve çok üzülüyorum bu öksürük olayına elimde olan birşey de değil belli ki geçmeyecek böyle öksüre öksüre doğuracağım🥺