mmhanBakrGlbahar Asya_2402 nerden aldınız öğrenebilir miyim? Markadan markaya fark ediyor mu bilmiyorum. 🤔
Hgemr mmhanBakrGlbahar Ben şok marketten aldım,e-bebek'te de var. Migros'ta da varmış ben göremedim ama🤷🏼♀️
Hgemr iremby lohusa pedi almıştım e-bebekten,kanamam çok olur ihtimaline karşı normal pede geçene kadar kullanırım diye düşündüm
Hgemr Hgemr şok markette büyük beden vardı aldım eve gelince denedim tam oldu,gayet rahat ve kullanışlı gözüküyor
Hgemr Hulyaaaaa75 bir paket depend,bir paket de lohusa pedi aldım ilk günler önemli sonra normal pede geçilir diye düşünüyorum. Gerçi tecrübeli arkadaşlara sormak lazım Benim ilk bebeğim 🙊
Yeniievli Hgemr gratisten depend alan var mı kızlar.yani var mıydı orda bilmiyorum.Varsa yarın gidicem dee.tüm ürünlerde %50 indirim var da.haberiniz olsun
fencianne Hgemr Normal doğum yaptım ama ben onunda bir etkisi olurmu bilemedim normal ve sezaryen doğumun
ZeynepEdaa Hgemr bugün aldim eve gelince direk actim.büyük beden aldim ben 42-50 beden arasi diyor ama bence büyük beden alin dusme gibi bi durum ihtimali kesinlikle yok bunu söyleyebilirim.44 bedenim ben normalde acaba sıkar mi diye düşünüyorum bana biraz küçül geldi ama giyince açıladabilir onu bilemem 😄
Hgemr ZeynepEdaa büyük beden aldım ben de,denedim gayet rahat oldu. Düşme ve sızma yapar mı diye tereddüt etmiştim ama sarıyor ve vücudun şeklini alıyor.