mucizemizibekliyoruzz benim ters bir harekette ayak parmağım çıkmıştı. Belki sizin de çıkmış olabilir. işte olmuştu ilk bişey hissetmedim eve giderken yolda başladı ağrı ayağımın üstüne basamadım. Evde babaannem vardı çıkmış parmağın dedi. ama açısından ağlıyorum bide davul gibi şişti dokunamıyorum o derece ben takarım dayanabilirsen dedi bende olmaz dedim sıcak sabunlu su getirdi kendin ovala dayanabileceğin kadar girer yerine dedi bende kendim yavaş yavaş ovalamaya başladım yerine takar gibi parmağı Resmen tık diye ses geldi oturdu yerine acısı da hafifledi yarım saat içinde de şişi inmeye başladı. Bir iki gün hafif ağrdı zedelenmişti ovalarken sonra geçti sizde bi sıcak sabunlu su ile ovalayın bakalım belki faydası olur