Mervece1 bende hamilelik diyabeti olduğu için haftaya salı yatış verdi doktorum. (İyi bile tuttu normalde 37 diyordu, 38+4 olacağız o gün). Çatı muayenesi oldum, normal doğum için bir engel olmadığını 3 cm açıklık olduğunu o güne kadar kendi sancım gelmezse suni sancıyla deneriz dedi. Ben rabbim kısmet ederse normal doğum çok istiyorum, senin içinde hayırlısı olur inşallah