Buse-K 25 haftadayım kızım kıpır kıpır gece gündüz demiyo valla böyle olması iyiymiş mükemmel bir his🥰🥰🙏🏻
Mello29 Mervekara5 tabi ki böyle yürüyünce spor yapınca göbegimin altına oturuyor resmen sonra oksuyorum geciyor ya da dinleniyorum 2 saniye geçiyor
Mervekara5 Mello29 bende okşayınca geçiyor bayadır yoktu bu hafta tekrarlamaya başladı yine toplanmaları
Mello29 Mervekara5 Ben ona alıstım artık özellikle spor sonrası soğuma esneme hareketleri yapiyorum o çok rahatlatiyor vücudumu. Bebisi görmek kalbini dinlemek hareketlerini izlemek beni 2 hafta rahatlatiyor sonra kendimi dinlemeye başlıyorum stres oluyorum siz de muhtemelen öylesiniz ama hepimiz ayni dönemde nerdeyse ayni seyleri yasiyoruz merak etmeyin
A_syma Mervekara5 Bugün doktoruma sordum. Az hareket sorun teskil ediyor ancak asiri fazla hareket iyi birseymi kötü birseymi diye. 24 saat aktif nerdeyse. Yaramaz olacak dedi :) fazla hareketten korkma tehlikesi yok dedi
Mervekara5 A_syma bunu duymak çok mutlu etti beni bende sabah yazmayı düşünüyordum doktoruma bebiş bu ara zıvanadan çıktı diye 😅😅
Mervekara5 Mello29 evet kesinlikle haklısınız, bir hafta rahat kafamız bir hafta muhakkak takacak şeyler buluyoruz ☺️ Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin bebişleri ❤️ bazen gece uyanınca bile hareketlerini dinliyorum oturup ☺️
A_syma Mervekara5 :)bende tedirgindim kontrolumu bekledim. Nst de sanci mi cikacak acaba diyede korktum hatta. 33 haftaligiz. Bebek hareketiymis :) yaramaz kizçe Bol bol zivanadan ciksinlar insallah :)bizi korkutmasinlar 🌸
Mello29 Mervekara5 Ben de öyle telvizyon izlerken falan bazen bırakıp göbegimi izliyorum o hareketlerini çok tatlı oluyor