kitapkurdu Mervekara5 benim kızım da öyle maşşallah çok hareketli 🥰 bi ara oğlum çok hastalandı onun için strese girdim o kadar yavaşlamıştı ki o kadar az hareket ediyordu ki çok korkmuştum. Ama çok şükür yine arttı
Mello29 Mervekara5 Ay hic sorma biz de öyle gece uyuyamiyorum tekmelerden o hale geldik doktor bugün bunun çok iyi oldugunu söyledi o yüzden endiselenmiyorum aksine mutlu oluyorum
Mervekara5 Kubrabsyg45 benim de 26+3 canım sanki uyumuyor hiç tedirgin etti beni bugün hep hareket halinde
Kubrabsyg45 Mervekara5 gece uyur belki.hep derler gece hareketli olur gündüz uyur diye. Benim bebiş tam tersi gece tık yok gündüz iki dk durmuyor. Temizlik yaparken yolda yürürken bile hissediyorum tekmesinii
Mervekara5 Kubrabsyg45 tam da benim de öyle her dakika hareket halinde haftasıyla alakalı demek ki ama gece bende hissetmiyorum doğru lavaboya falan kalktığımdada
Mervekara5 Paramedik16 o zaman haftasıyla alakalı beni korkuttu 2 gündür sanki çok sıkılmış gibi değiller mi karnımız da 😅
Mervekara5 kitapkurdu maşallah 🤲🏻 zaten çok oynasa oynuyor deriz oynamasa oynamıyor deriz bitmez gebelik stresi 🥰
Mervekara5 kitapkurdu yok benden gelmedi hayır ama süt bu haftalarda geliyormuş normalmiş daha biraz önce okudum hatta 26. Hafta gelişimlerinde
Esayser kitapkurdu 27 haftalığız şeffaf bi sıvı geliyor şuan ilk bebeğimde 30 haftadan sonra hep vardı ıslanırdı üstüm
kitapkurdu Mervekara5 benim baya oldu 20 haftalık değildim gelmeye başladı. Oğlumda da öyle olmuştu ama bugün daha çok arttı da. Dedim acaba herkesin aynı mı
Mervekara5 kitapkurdu olabilir ama doktorlar da normal diyor süt gelmesine demek ki senin göğüslerin biraz daha erken hazırlıyor kendini emzirmeye
Mello29 Mervekara5 bugün tam 26+1 deyim 4 gündür falan özellikle karnimin derisini yırtıp cıkacak gibi bugün renkli ultrasonda gördüm bacagiyla eliyle yaptiklarini 😂😂😂
Mervekara5 Mello29 yaaa benim de öyle işte yırtılacak sanki birde sizin de toplanıyor mu bebek karnınızda sertleşip ?
Mello29 Mervekara5 tabi ki böyle yürüyünce spor yapınca göbegimin altına oturuyor resmen sonra oksuyorum geciyor ya da dinleniyorum 2 saniye geçiyor