Ersagununannesi Autumn89 ben karşıyakadan gelin geldiğim için benim de çevrem orda. O yüzden karşıyakada gidiyorum doktora 🤭🤭
Sadikee Damla3509 az kalmış baya hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun hangi hastaneye gidiyosunuz?
Ummu1234 buseyldz00 doğum fiyatını öğrendiniz mi acaba ben su hospitala gidiyorum ama değiştirme gibi bi fikrim vardı acaba yeni yılda ne kadar artar doğum fiyatı egepolde🙂
buseyldz00 Ummu1234 şuan 8 bin civarı söyleniyor ama ben nasipse mayısda doğurucam 10-12 bin lira olur diyorlar yılbaşından sonra 🤷🤷
hamileyimben Ummu1234 bende şu hospitale gidiyorum bende de kararsizlik var siz neden değiştirmek istiyorsunuz acaba