DrSnm buseyldz00 teşekkür ederim sancım vardı biraz erken olabilir diye söylenmişti zaten plesenta previa olduğu için ama hiç kanamam lekelenme vs olmadığı için tedbir amaçlı yatış verdiler
anie Sadikee iki ayrı doktordan mı takiplisiniz yani ben ayrancılardayım canım medifemada emrah beye gidiyorum
Sadikee anie bende ayrancılardayım😊 evet öyle sayılır aslında devlete başlamıcaktım ama malum zam geliyor nolur nolmaz devlet takibide olsun istedim emrah beye de çok iyi diyolar
anie Sadikee evet o konuda iyi yapmışsınız canım sürekli zam geliyor 300le başladığımız muayene ücreti şuanda 450 lira olmuş durumda ama cidden iyi doktor diye başkasına gitmeyi düşünmedim hiç🥹
Autumn89 Ersagununannesi bnde karabağlardayım doktorumu degistrmek istiyorum bildgm ve kmsenin tawsiye edebilcei bi doktor bulamadm siz nereye gidiyorsunuz bu bolgede yakın doktr hastane olarak?
Ersagununannesi Autumn89 ben karşıyakadan gelin geldiğim için benim de çevrem orda. O yüzden karşıyakada gidiyorum doktora 🤭🤭
Twinstoddlermom Buca -Bu gece itibariyle 29 hafta ayrı yumurta ikizi oğullarımla 👶👶🤗 doktorum Alsancak’ta İsmail Küçük👨⚕️birkaç haftaya hastanemizi de seçmiş oluruz sanırım 🤗
Umutluanne1 Twinstoddlermom merhaba benim de doktorum İsmail küçük tüp bebek ile gebeyim . Egepolde yaptırıyor doğumları ücreti 10 bin İsmail hoca 6 bin egepol alıyormuş 😔🤦🏼♀️Çınarlı ile anlaşması bitti mi bilmiyorum sadece egepolun fiyatını verdi Serpil hanım
Umutluanne1 Twinstoddlermom merhabalar İsmail beye kontrole gittiniz mi tekrar acaba hastane netleşti mi