Celins_ Nuray08 evet canım Neşe hanıma gidiyorum. Şuan 27.haftadayım. Burda bahsettiğim ilk hamileliğim😊
Nuray08 Celins_ Hee 🤣🤣dedim doğurdun mu acaba bende nese hanima gidiyorum bnm vaktim azaldı Rabbım hepimizw hayirli doğumlar nasip etsin
Elifmelis45 Guzeloglummm inşallah öyledir altta ve arka da ağrı ve baskı çok hissediyorum yürümekte zorlanıyorum penguen gibi yürümeye basladim🙃
1prensannesi__ Guzeloglummm Benimde hiç sancım filan yoktu ama açılmam 3-4 cm olmuştu bi anda suyum geldi hastaneye gittik 7 saat sonra doğum yaptım her an hersey olabilir hazırlıklı olun bence😁 bende 38+6 da yaptm
Egelihatunn Guzeloglummm ilk doğum mu sizin acaba? Merak ettiğim ikinci doğumda da alttan muayene ediyorlar mı ki.
Selmaak Guzeloglummm benimde öyleydi 40+2 de doğurdum sancı sabah başladı akşam doğurdum sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Cgdm34 Guzeloglummm aynı durumdayız canım ama benim acılmam 2 cm hafıf sancılar var bıde bebek kanalda ama malasefkı daha gerısı gelmıyor hatta dun komtrole gıttım doktorum bebek daha da asagıya ınmesı gerekırken kendını yukarı cekmıs dedı acaba nasıl cıktı anlamadım valla eger bu sekılde gıderse ya suni sancı alacam yada sezeryan olacaz kı doktoruö sezeryan olmamı ıstemıyor normal dogumla ılerlemek ıstıyor bakalım nolacak 😞
Guzeloglummm Benimde ilk doğumum olcak kızlar. Dün akşam ne güzel agrilarim vardı dedim ki devamı gelir , şimdi bi uyandım hicbirseyim yok 😇