38+5 günlük olduk
Kızlar nst’de de normalde de sancım hiç yok hiç cikmiyor. Doktor bugünde geçen haftada sürekli alttan eliyle muayene ediyor açılmaya bakmak için bugün de 3 cm dedi ama ağrım sizim hicbiseyim yok nisanim falan da gelmedi , ne zamana dogurrum tahminen 😁