girl_boy_annesi Annekusumm ya ne güzel maşallah inşallah bende kolay Doğum yaparım kızım da 18 saat çektim o yüzden tırsıyorum😅
girl_boy_annesi Annekusumm haftaya da sancı çıkarsa kendim isteyeceğim artık yapsınlar zaten 9 ayı tamamlamış oluyor İnşallah kolay doğumlarımız olur 🤲🏼
Annekusumm Bnmv-1 cati deqil de agrilarim oluyo bikac kez acile gttim her gttiqimde alttan muayrnr ettiler.hem cati muayenesine ihtiyacim yokki uygun mu degil mi diye bakmazlar heralde bana artik 4.hamileliqim 3 tane normal dogumum var
girl_boy_annesi Bnmv-1 ay çok iyi olmaması benim kızım da 36. Haftada çatı muayenesi yaptıktan sonra nişanım geldi bu yüzden istemedim aslın da demek ki kişiden kişiye değişiyor