Annekusumm bende kızım da dayanamayarak hastaneye gittiğim de 40 çıkıyordu ebe çok az sancı var bu sancı seni doğurtmaz ya eve git yada suni verelim demişti suni verdiklerin de 70 çıkan sancılar kıvrandırıyordu ama bunda 30. Haftadan beri sancılarım var bu hafta baya çıktı 65.70 oldu belki hissediyorum desem alttan bakacaktı 😅