Leilani yahu önce linçleyenlere din düşmanı demiş ardından beni linçlemek ile ithaf etmişsiniz. Yetmemiş islamı çekemdiğimi de yazmışsınız. Yorumlarınızı sizin yerinize başkası mı yazıyor da kendi yazdığınızı anlamıyorsunuz. Klasik müzik dinletmiyorum ben dua dinletiyorum, müslümansanız dinletin cümleniz gayet her yana çekilecek bir cümle ve sizde biliyorsunuz ki bunu yorumunuzda belirtmişsiniz. Ben de bebek hareketi postuna da dini de alet etmezsiniz anlamında dedim. Geçen biri açık giyinmeye özendiriyorsunuz, günah yazmış bir elbisenin altına, biri ayrı bir postta konuyla alakasız mastürbasyon günah demiş. Siz ayrı konu fakat biri bişi dedi mi ben öyle demek istemedim diyip oooooo. Gayet dediğiniz açık. Klasik müzik nihayetinde gavur! İşi. Ama Herkes hoca maşallah. Neyse hesapları engelleniyor en azından da herkesin hayatına burun sokmamayı öğreniyorlar belki!