Bende de öyle olmuştu ve hep o durumda telaşlanıp doktora gittim. 28. Haftadan sonra hareketleri daha düzenli olur demişti. Öyle gerçekten de. Telaş yapmayın. Uzun süre hareket etmezse su için, tatlı bir şey yiyin ve on dakika kadar yürüyüş yapın,uzanın . Bunların hiçbirine tepki vermezse hemen doktora gidin. Bir de hareket etmiyor diye stres yapmayın o da çok etkiliyormuş. Ben bebeğimi takip ettiğim de haftanın bazı günleri daha sakindi.