Akan Suleehamdi sadece güzel nefes alın verin öyle dayanılmıcak derecede acımıyor . Unutulmucak bi acı da değil
EymenEge_ Mervece1 çatı normal doğuma uygun mu diye kontrol ediliyor bir sıkıntı yok dedi normal doğum için bekliyoruz şimdilik 39hafta bitti bugün 😊
Mervece1 EymenEge_ Ben de tam 39 oldum bugün :) ama galiba beni doktor 41e kadar uzatmaz suni ile başlatacak galiba 😳🫣
Mervece1 EymenEge_ Belki suyu azalıyor ondan mı acaba. Hafif azalmış ama hala var dedi çünkü. 41den hiç söz etmedi bile. 40 haftanı doldurmanı bekleriz dedi
Mervece1 EymenEge_ yani sudan biraz bahsetti ama çok bariz bir şey demedi zaten son haftalarda azalırmış