EraSoniC özel hastane takipliyseniz bence şimdiden sağlık ocağına gidip gebe kaydı açtırın. Ben tahlilleri sağlık ocağında verip özel doktoruma götürüyorum aylardır. İki doz tetanoz yapıyorlar o da doğuma kadar yapilabilir. Ancak gebelik takibi yapılıyor sağlık ocağında. Tansiyon, kilo, kan, idrar, kalp atışına sağlık ocağında da bakılıyor.