EraSoniC doktorum kalp atışını duyduktan sonra elime bi kâğıt verdi bebeğin sağlıklı olduğuna dair. Onunla sağlık ocağına gitmemi ve gebelik takibi başlatmamı söyledi. Bende gidip bilgi verdim. İlk aşı için 20. Hafta civarı bebeğin hareketlerini hissedince gelmemi söylediler. Onun dışında da tahlil ve ilaç yazdırma durumunuz olursa gelebilirsiniz dediler.