Melissssa ben Doğum yaptım ve hamileliğim boyunca hiç asermedim diyordum sonra anladım ki Doğumdan sonra yani ben aklıma her geleni yemişim ve deli gibi tatlı yiyordum o an anlamıyordum meğer tatlıya süteaşermişim çünkü onları sadece deli gibi yiyordum ama ne yemek suan asla hamilelikteki tadı alamıyorum yerken