NobleMom Kızlar yanımda çok param yok eczaneye girip rezil olmak istemediğim için size soruyorum 🙈 eşimede söylemek istemiyorum. Siz ne kadara aldınız erken gebelik testini
NobleMom Nk06 ne kadar süre önce almıştınız acaba. Kaset testi 15 tl ye aldım iki hafta önce. Erken gebelik testi 50 olmuştur diyordum bende
Tbsra95 NobleMom walla bilmiyorum nöbetciden almıştı 2 ay önce filan 15 tl kaset cok pahalı imiş 5 tl ye mi ne aldı onuda
NobleMom Tbsra95 ben nasıl bi yerde yaşıyorum anlamadım ki 😱 kesin 45-50 tl fiyat çekecek bana neyse gidip sorayım bari
elifcicek_07 Nasıl 25 tl yaa Ocak ayında erken gebelik testini 127 liraya bu sene ağustos ayında da kaset testi 25 liraya almıştım
elifcicek_07 NobleMom yaa predictor aldım tek marka o gibi zaten internetten bakıyorum 60 lira falan yazıyor ben iki eczaneye sormuştum o zaman kk işlemlerde duruyor hala hareket tam 127 lira para ödemişim yaa