Nurcanben benimde 2 kimyasalım.oldu ama araştırma hastanesine gittim.3 düştüğüm oldu benim dedim sağlıksız gebelik oldu dedim tıbbi genetik bölümünden tahlil verdi bu süre de gebelik istedim sonra pıhtılaşma çıktı.bende sonları alınca doktor kontrolünde gebelik kaldım ilaç kullandım çatlama iğnesi kullandım ilk.ay sağlıklı.gebelik elde ettik şükür şimdi ikinci gebeligim kendiliğinden gebe kaldim