betulpolat pıhtılaşma iğnesi oksapar , 2 doktora gittim biri prof perinatolog o şu bilgiyi verdi gebe kaldığında herhangi bir şey yapmana gerek yok hayatına devam et iğne vs gerek yok dedi bu dusukleri yaşaman gerekiyormus yasamissin dedi . Kendi doktorum bilimsel olarak iğne kullanmana gerek yok ancak biz düşük yapan kadınlara sadece bunu verebiliyoruz belki tıbbın bilmediği bir sebepten dolayı düşük yapıyorsun dur ve bu iğne onu engelliyordur dedi ama iğne kullandığı halde düşük yapanlar da var dedi ileri haftalarda da bebeğini kaybedenler var dedi ben riske atmayalım içimiz rahat olsun sonra acaba kullansa mıydık demeyelim olumsuz bir şey yaşarsak dedi he tekrar söylüyorum bilimsel olarak kullanmana gerek yok zaten ilkini doğur bı ikinci nasip olursa o zaman kullandirtmayacagim dedi . Bende 2 günde heterozigot var o da her insanda olabilen bir şeymiş düşükle ilgili değilmiş . 2. Gebeliğimde coraspin kan sulandırıcı hap kullanıyordum o boş gebelik olunca 3. De doktorumun hicbise yapmadan devam etmek içine sinmedi. **