YamurKoerErkan valla hamilelik zaten zor, doğuramamak ve Doğum stresini yaşamak ayrı bir zor.. Çevrendeki insanlar sana ne kadar alınsa da umarım aslında stresten dolayı böyle olduğunu biliyorlardır :( maalesef bazen sinirlerimizi kontrol edemiyoruz. Bende edemiyorum. Kendini kötü hissetme ve çok düşünme çünkü bu da ayrı bi stres.. bol bol dua et.. Allah gönlüne göre versin, sağlıcakla kucağına al inşallah 🙏🏻❤️