YamurKoerErkan ben 40. Haftada canavara dönüşürüm diye düsünüyorum. 33+5 deyiz butun dunyadan, insanliktan, hayattan filan tiksindim. Esime huysuz derdim artik o bana diyor. Trafikte sinirleniyorum, evde sinirleniyorum, telefonda kimle konusursam konusayim sinirleniyorum, kisacasi sinirleniyorum. Cok cekilmezim cok. Hamilelik korkunc bir sey, bebegimden geldigini bilmesem butun bunlarin evi atese verip disardan misir patlagi alip oturur yiyerek yangini izlerdim.