Honeymom17 Arkadaslar bebek kiyafetlerini yikamak icin ve bebegim dogdugunda kullanmam icin deterjan ne onerirsiniz,yumusatici ne zaman kullanmaya baslayabilirim ve yumusatici olarakta tavsiyeleriniz nelerdir?
2022bebeki Honeymom17 Yumuşatıcı kendimize dahi kullanilmayacak bir ürün kaldı ki bebek için ben doğru bulmuyorum açıkçası. Baby’s green aldim ben yesil anne. Green clean ,siveno da diğer seçeneklerdi
Czn2105 Honeymom17 ben siveno ve babys green aldım. Babys greeni açtım güzel gibi içeriz temiz. Dalın vs al demişti çevrem ama araştırdığımda içerler temiz gibi gözükse de çocuklarda alerji yapabiliyormuş sosyal medyada çoğu anne kullanılmaması gerektiğini yazmış ondan bu ikisini denemek istedim.
Tuccceee Ben siveno aldım, yumuşatıcı kullanmayı uzun süre düşünmüyorum. Greens mom vardı oda temiz içerikli incia var oda temiz içerikli
miracyusufveberilmoms Honeymom17 Ebebeğin markasını aldım oğlumda da onu kullanmıştım. me mnjnjmc 2022bebeki
AnneyimmBen Green clean baby aldım henüz denemedim yolda ama araştırmama göre içeriği çok temiz o yüzden içime bu sindi
Zumrayse Sena1712 bende aynisi aldim cok hosuma gitti. Böyle devam ederim bebeğim doğduğunda da inşallah
Edafmo Honeymom17 ben deterjan babyme sıvı deterjan aldım. Yumuşatıcı kendimiz bile kullanmamamız lazımken bebeğe assslaa önerilmiyor. Lütfen kullanmayın, çünkü yumuşatıcı deterjan gibi kıyafetlerden arınmıyor tam tersi yapışıyor kıyafetlere. Çok zararlı bişey. Ben kendim için bile çok nadir kullanıyorum
Sevgiozdemir Honeymom17 siveno aldım bende içeriği temiz diye önerilenler arasındaydı ama daha kullanmadım tabii bilemiyorum yumuşatıcı da kullanmayı düşünmüyorum 🤷♀️
Nurnur59 Honeymom17 kızlar siveno hem temiz içerikli hem de çok uygun fakat netten almayın fenomenler çok reklamını yapıyor ama nette çok fahiş fiyata satılıyor ben 25 tl ye alıyorum ☺️
Ezelioz Honeymom17 Green Clean kullanıyorum içeriği temiz 🤌🏻yumuşatıcısı güzel kokuyor ama kıyafette kalmıyor