Deletedmom_53 ozerturksule inşallah kuzum. Haberleşelim.hikayemiz benziyor. Insalbu sefer sağlıklı olur. Kan verdin mi bi daha artış ne durumda
ozerturksule Deletedmom_53 inşallah canım Allahım sağlıkla nasip etsin bebeklerimizi 🌺 dün verdim en son 4+0da 143 çıktı bir daha cuma günü vereceğim
Nslykt Deletedmom_53 bende sizim gibi öğrendim erken şuan 4+6 oldum ceviz ya muz ye süt ve süt ürünlerini tüket haftada bir balık ye çok faydalı besinler bebek için
Nslykt Deletedmom_53 inşallah inşallah özellikle muz çok faydalı diyolar suyumuzu da içmemiz lazım havalar soğuk pek de su içesim gelmiyor benim valla 😂
Deletedmom_53 Nslykt kuzum ben nirmalde de su çok içiyorum. O kolay sen de iç. Hatta su matarasi al. Gözünün önünde olsun😘
Nslykt Deletedmom_53 valla bende işte zorla içmeye çalışıyorum ama dediğin gibi gözümün önğnde olsa belki daha iyi olur ❤️
Deletedmom_53 kubraselcuk en çok bu kafamı kurcaliyor işte doktor bir şey vermedi .ne yapmam lazim sence kendim mi alip kullansam.senin bilgin var mi kuzum
dtml kubraselcuk hayır valla demek ki hamile kalabiliyorsunuz üzülmeyin dedi😂 folik asit önerdi bir tek
dtml kubraselcuk şu an takibimi yapan doktor da kan sulandırıcıya falan gerek görmedi zaten kimyasaldan sonra normal sıkıntısız gebelik yaşayan çook kişi var
Raziye_artrk Deletedmom_53 ağır kaldırma bitki çayları içme çok kahve içiyorsan içme yada çok çok azlat canım hayırlı olsun bende yeniyim 7 haftalık :) 5 haftadan sonra miğde bulantısı oluyor belki sizde olmaz hafif şeyler yiyin :)
Deletedmom_53 Raziye_artrk sağlıkla kucağına alirsin inşallah. Kimyasal olur mu diye korkuyorum sadece
kubraselcuk Deletedmom_53 canim bende geçirdim doktorum bana da gerek görmedi kan sulandırıcı falan ama önlem olarak kullandıran doktorlarda var benimde kafam karisik
Raziye_artrk Deletedmom_53 benimde mayısta oldu şimdi 7 haftalık hamileyim içinizi ferah tutun progestan verdimi doktorunuz
Raziye_artrk Deletedmom_53 yani mayısta kimyasal yaşadim bende siz gibi tedirgindim şükür iyi gidiyor hersey