Kızlar çok heyecanlanıyım. Uzuuun uğraşlar sonucu gebe kalabildim. Daha dün öğrendim. Regli tarihim bile gelmedi. 3 gün var.
Testte silik çıkınca kan verdim ve beta 70. 🤲❤️ Rabb’ime bin şükür. Uyuyamadık sabaha kadar eşimle. Rabb’im isteyen herkese nasip etsin. Var mı benim gibi olanlar🤗
Daha çok yeni. Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Ne yemem içmem lazım? Ne önerirsiniz 🤩