Mom_89 Umran3428 canım çok geçmiş olsun öksürüğüm suanlik hafif eger cogalirsa sarımsak zeytinyağı deneyeceğim bende.
Aysun56 Mom_89 sorun olmuyor ben iciyorum aksine birçok faydası var hem hamilelikte hem de doğumdan sonra da öneriliyor
Mom_89 gokce66 ilk gün bende yaptım ama baş ağrısından duramadım nasıl duruyorsun insan o zamanda salak salak oluyor.
Mom_89 kbrnrcglr infilanza mi birseyler varmış arkadaşım dedi ki öğretmenler çocuklarda grip belirtisi varsa gelmesinler okula demis ve çok yayginmis.
1erkekkannesiiii Mom_89 geldim canım yatış verildi sancım çıktı enfeksiyon yapmış olabilir dedi doktorum. Karnım da çok sert yemek vermiyorlar sancıyı kesmeye çalışıyorlar ama geçmiyor sanırım doğum planlıcaz
Mom_89 1erkekkannesiiii ay hadi ya geçmiş olsun tekrar inşallah. Olsun sağlıklı bir şekilde doğar inşallah bebişiniz yeter ki Allah şifa versin.
humeyraa01 Mom_89 tetanozdan 2 gün önce kan tahlili yaptırdım ve bütün degerlerim normal çıktı. Ve hiç bir rahatsızlığım yoktu oncesinde Tetanoz tetikliyor olabilir diye düşünüyorum bende