Esrakrhn Mom_89 çok geçmiş olsun canım bişey sorucam tetanosun 2. Sini vuruldum demişsin bana artık 1 doz yapıldığını söyleyip tek doz yapmışlardı merak ettim
Mom_89 Esrakrhn allahalla yoo tetenoz 5 doz ilk ikisi doğumdan önce 1. Ve ikincisi arasında 10 günlük bir ara verilerek vuruldu bana. İstersen 5 e tamamlayabilirsin dediler ama doğumdan sonra geri kalan 3 tanesi dediler.
Mom_89 Fatmasevimyaras ben tam hamileligimde aralarında 15 derece fark olan sehir değiştirdim sanırım bu yüzden de hastalık direk kaptım çok zor oluyormuş gerçekten 😭
Mom_89 [silindi] ıhlamur nane limon limonlu çay tavuk suyu corbasi meyve yemediğim kalmadı inşallah geçer en kısa zamanda
Mom_89 Em0s ay vikisi ben unuttum hiç aklıma da gelmedi nefes almak için de çok iyi gelir hemen alayım çok sağol canım.
Mom_89 motherisbackk ay arkadaşım dünya şey denedim iyi gibiyim gece oluyor ateşim çıkıyor terliyorum surekli sabah bir uyanıyorum baş ağrısı nefessizlik burun akıntısı mahvoluyorum. İnşallah tez vakitte iyilesiriz.
Mom_89 Aysecan0335 hiç bilmiyorum canim ama yoktur herhalde ya kendimiz atlatmaya çalışalım da inşallah olmuyordur. İnşallah tez vakitte iyileşirsin canım.
Mom_89 humeyraa01 sıcak tutuyorum kuzum ama gel gör ki aşırı bir terlemek var eşimde diyor çok terliyorsun geceleri.
Mom_89 humeyraa01 acaba tetenoz tetikliyor mu ki ya sende böyle diyince şimdi düşündüm. Ben şehir değiştirdim ertesi gün tetenozumun günü olduğu için gidip hemen vuruldum.
humeyraa01 Mom_89 tetanozdan 2 gün önce kan tahlili yaptırdım ve bütün degerlerim normal çıktı. Ve hiç bir rahatsızlığım yoktu oncesinde Tetanoz tetikliyor olabilir diye düşünüyorum bende
Mom_89 Esmoo çok teşekkür ederim canım ben çok ilaç taraftarı değilim ama doğal yöntemlerden çok uzun sürüyor gibi geçmezse doktora gideceğim bende.
Mom_89 Rabiaturgut4445 sarımsağı nasıl içtin kuzum ya ben onu yapamam yani de deniyorum doğal yollarla
Mom_89 motherisbackk öksürük için top karabiber yut kuzum benim o kadar şiddetli değil öksürüğü henüz
Mom_89 Gulsahponcik ah çok geçmiş olsun canım bende içiyorum surekli yiyorum ediyorum bakalım hayırlısıyla inşallah hepimiz iyileselim.
Mom_89 1erkekkannesiiii kuzum sen bir görün bakalım bakalım diyecekler. Birde şuan salgın var herkes hasta garip şekilde kalabalık yerde herkese geçiyor. Dikkat et bizide haberdar et geçmiş olsun tekrar
1erkekkannesiiii Mom_89 geldim canım yatış verildi sancım çıktı enfeksiyon yapmış olabilir dedi doktorum. Karnım da çok sert yemek vermiyorlar sancıyı kesmeye çalışıyorlar ama geçmiyor sanırım doğum planlıcaz
Mom_89 Cancannn canım ya çok geçmiş olsun Allah şifa versin. Ay hiçbirimiz inşallah değilizdir covid.