yanlisanlamaama Seyma2834 hamile olmayanlar için normal sayılabilir ama gebelik için yüksek, 2,30 altında olması gerekiyor yanlış bilmiyorsam, benim değerim 3,60tı gebelik düşündüğümde hemen trioid ilacına başlandı 1 senedir kullanıyorum 0,200 lere kadar düşmüş