Seyma2834 Kızlar merhaba benim THS değerim 4.37 fakat doktora gittim normal dedi ben gebelikde düşünüyorum sizcede yüksek değilmi ya gebeliği önlermi ne yapmam gerek bana bi akıl verin
beyzacmvrc Seyma2834 gebe olmayanlar da bu değer 4.50 olmaliymis en fazla. Gebelikte ise ilk 3 ay en fazla 2.50 olmaliymis. Benim böyle bir sorunum yoktu hamilelikte başladı 4.54 çıktı. İlaca başladım. 25 mg lik ilaç kullanıyorum. 3. Aya gireceğim yeniden tahlil yaptırdım 2.98 e dusmus 3. Aydan itibaren bu değer normal ilacı iki günde bir icebilirsin dedi doktorum. Gebelige engel olurmu bilmiyorum ama bence bir doktora daha tahlillerinizi gösterin derim. Doktorum ilk aylarda ilaca başlanması gerekiyor yoksa bebekde Allah korusun zeka geriliğine neden olabilir ilaçla kontrol altına almamız lazım dedi. Düzenli olarak da baktiricam. Yani sizin zaten varmış ve gebelikte daha da yükselebilir. O yüzden başka bir doktora daha gösterin muhtemelen düşük dozda ilaca baslatr sizi de.
Bsrakaraboga Seyma2834 yuksek canim normalde 2 bucuk falan oneriliyor vucutta iyot eksikliginden kaynaklaniyormus bende troit hastasıyım hep ilac kullanıyorum 2.5′ken suan 3.47 olmus doktorum yuksek diyecek yine instagramda Hasan Hüsnü eren var takip edersen iyot kullanimini oneriyor
yanlisanlamaama Seyma2834 hamile olmayanlar için normal sayılabilir ama gebelik için yüksek, 2,30 altında olması gerekiyor yanlış bilmiyorsam, benim değerim 3,60tı gebelik düşündüğümde hemen trioid ilacına başlandı 1 senedir kullanıyorum 0,200 lere kadar düşmüş
tgbkartall Kronik tiroid hastasıyım yıllardır ilaç kullanırım ve hiç bir zaman değerlerim düşmemiş biri olarak evlendikten 3 ay sonrasında hamile kaldım ve değerlerim 13e kadar yükseldi doktor kontrolünde ilaç dozlarını yükselterek bu değerleri düşürdük şimdi 6. Ayımdayım ve herhangi bir problem yok, o yüzden hiç canınızı sıkmayın değerleriniz çok düşük ilaçlarınızı düzenli için ve keyfinize bakın korktuğumuz gibi olmuyor hiç birşey 😊
esmerella37 Teroit hastası oldugunuzu hangi degerle anlıyorsunuz acaba merak ettim acaba bendede varmı diye
Seyma2834 Sunaya canım gebelik için THS değerin çok yüksek düşürtmen gerek sağlıklı gebelik olması için bağzısı bu değer yüzünden düşük rüski yüksek oluyomuş dahiliye bölümüne gidiyosun bu değeri düşürtmek için
NobleMom Sunaya fsh ve lh hormonunun birbiriyle orantılı olması gerekiyor gebelik için. Regl kanamanın 1 ve ya 2. günü yaptırdığın hormon testinde lh hormonu fsh hormonunun iki buçuk katından fazla olursa eğer polikistik over den şüphelenilir. En ideali fsh 5.75 çıktıysa lh hormonununda 5 e yakın çıkması başka bir hormonel veya fiziksel bir sorun yoksa eğer hamile kalmayı kolaylaştırır 🌸
Seyma2834 esmerella37 canım ben gebelil istiyorum bunun içinde benimki yüksek gebelik isteyen bi kadının THS değeri 2,5 olması gerekiyomuş üstü gebelik için tehlikeliymiş düşük riski bebekde engel yüksek oluyomuş ondan dahiliyeye gidip ilaç tedavisiyle düşürtlüyo
Sunaya NobleMom bilmiyorum cnm doktoruma gonderdim iyi dedi sonuclar şimdi genetik bakılacak kanprtlasma bakılacak bugün kan verdim 1 ayda çıkıyormuş genetik mutasyon falan