momlife_7 içinize siniyorsa kimsenin ne dediği umurunuzda olmasın 🤭 kızımın ismi Tomris başta kayınvalidem ve kendi babam dahil herkes o neymiş öyle kokana ismi müslüman ismi değil vs vs bi sürü şey söylediler ama içime bu siniyordu şimdi alıştılar hatta geçen radyoda cevabı Tomris olan bi soru denk gelmiş babama güle güle anlatıyor, birileri kayınvalideme AA çok güzelmiş anlamı şu değil miydi deyince hoşuna gitmiş biz bilmiyoruz ama bilinen bi isimmiş falan dedi. Sanki kendim doğduğum an kızım olacakmış gibi evvelden aşinayım başka hiçbi isim yakışmıyor 😃🥰