momlife_7 bana oyle geliyor dedim kukulidede misiva vardi çağrıştıyor eleştiriye acik olun olumsuz seyler duymak zorunuza gidiyorsa ve zaten isimde kararliysaniz burada sormayacaktınız pohpohlayıp ooo cok iyi en guzel isim desek hosunuza gidecekti tabi ama ne yazikki cogu kisininde dedigi gibi guzel bir isim degil.