Benim de 35+4 oldu. 37+5de sezaryen Olcam 22si istedim 2 hafta önde gidiyor nasılsa diye. İlk 6 ayı zehir etti kızım sağolsun ama ilk gebeligimdeki gibi son ay ayak sismem yok ödem tutmadım kiloyu ilkine göre çok az aldım ama bunda çok sancı hissediyorum belki kız daha çabuk gelir derler ya ondandır. Mide yanmam var bide 2 gündür mahvoluyorum geri kalan iyi doğuma 2 haftam kaldı acaip korkuyorum doğurmaktan 😁 ilk dogumum da sanki yan komşu doğurdu o kadar kolay geçmişti ha. Zor geçse ne yapacaktım bilmiyorum