Kızlar doğum yaklaşıyor diye hergun bir oda genel temizliğe gireyim dedim tül perdelerimi perde yazılı programa attm 40derece 1000devir 2 saat, güzelce yıkandı yumusaticida attim, cikarp astgmda kiris kiristi deliye döndüm hemen cikartp leğene yumsaticiya yatrdm 1 saat sonra 10dk makinada sıktım 400devirde açılmamş hala kırışık koca perdeyi ütüleyecekmym şimdi sinirden aglayacam belim koptu sabah beri bide böyle yarım yamalak oldu 😏 siz nasıl yikiyosunz ne yapmalym