Aysershn44 mrvsrcn bence pazara kadar hiç beklemeyin eğer varsa ki 10 bile olsa değeriniz çıkar en azından merakla heycanla o güne kadar beklemenize gerek kalmaz
mrvsrcn Aysershn44 ay karnım o kadar çok ağrıyor ki olacağım sanırım, boşuna gidip kolumu şey yapmayım damarımı çok zor buluyorlar 😞
menessare Pazarı beklemeden doktora görün bence doğum kontrol kullandığın için belki bi öneride falan bulunur bebek varsa :) inşallah vardır
mrvsrcn menessare testim çok bekledi hemen çıkmadı ama, doğum kontrol hapından bisey olacağını sanmıyorum dediğim gibi annem bi gün ilacı içmeyi unutmuş ben olmuşum sonra içmeye devam etmiş yani haberi yokken bisey olmamış 😅
NobleMom mrvsrcn sen adet olacağın günü bekle. Olmazsan eğer git canım. Bide yarın evde bir test daha yap hakkında hayırlısı 🙂
Aysecan0335 Aa evet dün sabah bende yorum yapmıştm diğer postuna inşallah vardır sağlıkla ilerler hayırlısı canım benim hiç umudunu yitirme her zaman için 🥰
mrvsrcn NobleMom Sağol canım, Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin🤲 kimsenin kucağını boş bırakmasın çok zor…
Rumeysa6115 mrvsrcn bize de hayırlı haberlerini ver inşallah dua edeceğim ismen rabbim en hayırlı yoldan nasip etsin inşallah 🥰😍
mrvsrcn Rumeysa6115 Allah razı olsun canım, dilerim Rabbim evlat bekleyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin zor bir imtihan..
mrvsrcn iki_canavar_annesii25 kuzum testim çok bekledi akşam yaptım ilk başta çıkmadı ertesi gün akşam çıktı, suya tuttum kurumaysa gider diye böyle kaldı çizgi. Pek sanmıyorum da işte bir umut 😂
iki_canavar_annesii25 mrvsrcn O zmn kan versene canm daha net belli olur. ☺️ Rabbım hakkında hayırlısı nasıp etsin ❤️