Kızlar ben geçen ay tedaviye yeniden başlama kararı aldım ve doktora gittim adetimin beşinci kontrol muayene kan testi falan filan işte hersey normal sadece pcos önümüzdeki ay tedaviye başlayacağız bu ay hormonların dengelensin diye bana yasmin verdi kullandım pazar günü bitti. Tabi biz bu arada hap kullanınca ne yumurtlama gününe ne ilişkiye dikkat etmedik ama işte 15 aydır bir fiil test yaptığım için olmadığını bildiğim halde hadi bu ay da yapam boş geçmesin dedim dün akşam yaptım ilk başta bisey çıkmadı koydum bugün ise gittim geldim ahanda kuruma çizgisi çok geldi başıma tabi ilk kuruma çizgisiyle çok acı tanışmıştım o yüzden hiç unutamıyorum hemen tecrübelerime dayanarak suya tutup resmini çektim ve sizinle de paylaşmayı ihmal etmedim 😅 e umut fakirin ekmeğidir anamda bana doğum kontrol hapı kullanırken gebe kalmış bi neden olmasın dedim bir haftadır karnım ağrıyor zaten 😀