Elfidan 8 ekimde kürtaj oldum (11 haftalıktı ve bebğin kalbi durmuştu) yaklaşık 45 gün kanamam oldu sanırım adetimle beraber oldu 23 kasım kanamam bitti sonraki yumurtlama günlerini değerlendirdik bakalım hayırlısı rabbim ne nasip edicek benim zorlu bi kürtajtı rahim eğikliğim oldugundan🤲🏻🌺 rabbim bütün kadınalara hayırlısını nasp etsin isteyen herkesin kucağını doldursun