Tbsra95 benim bu kadar çok istemem çabalamam da bu yüzden işte 😞 çevresindeki herkesin kardeşi var. Onları gördükçe üzülüyo çocuk. Hergün anne senin karnında bebek var diyo. Gelip karnımı seviyor. Benim nasıl kardeşim olcak diye sordu bigün. Ben de elimizi açıp Allah a dua edicez. Allah dua mızı kabul ettiği zaman benim karnıma kardeşini koyacak dedim. Heerrgün dua ediyo yavrum. Onu incitmekten çok korkuyorum. Hiç çocuğum olmasaydı kendim için üzülürdüm. Ama şimdi evladım için üzülüyorum ya olmazsa diye. Rabbim herkese en kısa sürede nasip etsin inşallah 🤲🏻